En vanlig tisdag.

Hellu, har varit lite dålig på att skriva nu dom senaste dagarna. (ska bli ändring på det)

I lördags hade vi skitroligt, riktigt trevlig kväll. Blev däremot inget melodifestivalen tittande (lugnt för mig) haha

Bilder kommer.

Vi höll väl på till 3- 4 eller något. Vi sov hos Knöpp. Dagen efter blev det bakismat, pizza! Senare på kvällen blev det inventera på pressbyrån, wooho! Men det gick bra, Sussie och hennes pappa skjussade hem mig till Alvhem. Där Robert väntade. Jag stendäcka direkt, dagenefter...igår alltså, måndag 1/3-10 hade jag och Robert 14 månader
Så det blev lite mys hos honom, middag typ. Sen begav jag mig hemmåt kollade på Bostan teaparty, så bäst!!! haha.

Så nu idag än sålänge har jag inte gjort mycket alls, varit hemma och gjort det som fallit mig in. Ska snart till Nödinge, käka middag hos Mia, lax blir det. Sen film och vattenpipa på det, kan inte gå fel!

Puss på er

Ps. Solen skiner och snön smälter, är våren på G?!? Woooho vi får hoppas! D.s

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Laxen blev ganska lyckad ändå efter ett jävla vel. nu väntar vi bara på fredag! :D

2010-03-03 @ 23:19:12
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0