Helgen är förbi...

Hej på Er!
Har varit dålig på att skriva nu under helgen men har haft så mycket annat för mig...

Fest hos Dan i fredags(As ku, blev skit full) , lördag var jag, mamma och Mia i stan (Köpte skor och skit). Sen blev det att dra hem till Robert för lite grillning osv.
Men vi var inte där speciellt länge alls, vi drog vidare till en fest i Nol, där jag somnade typ... När jag vaknade var det dags att dra, det blev taxi till Nödinge, wooho!
En natt med många överraskningar HAHA.

Igår blev det bakfylle-pizza och deg dag hos Älsklingen.

Idag har jag också haft fullt upp.


-Medborgarskolan 9.00-12.00
-Stan med mamma.
-Träna.
-Ta en promenad med Knoppis.
-Hem till Robert och Grilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0