Söndag förmiddag.

Hej på Er alla ungdomar som är bakis efter gårdagen!
(Hej till Er andra också)

Igår var det påskafton.
Jag ska börja från början...
Igår så gick jag upp runt tio-tiden för att Mia och henns pappa skulle komma med"släpet" så vi kunde köra i väg med min soffa som skulle/ska förvaras på Hans jobb.
Efter det hoppade jag och Mia av i Nödinge för att umgås lite, tog en promenad hem i det vackra vår vädret<3
Jag och mamma åt påskmiddag ihop, sen så gick vi bort till Nol ik(påskelden)
Sen så hämtade Knopp,Robert,Rasmus och Mia mig, festen blev änna flyttad från Dan, till Mia och Rasmus.
Så hans inflyttningsfest fick bli i förrgår, långfredagen alltså.

Vi hade as kul igår, åt påskgodis, sjöng singstar, spela spel.
Tommy blev så jävla full, haha har inte skrattat så mycket på länge!

Bilder kommer <3

Glad påsk!


P.s Nu blir det myskväll med Bingolotto med sköna tjejer och killar <3 D.s

Kommentarer
Postat av: gabriella

jag ska :( kommer på fredag till anna :)

2010-04-05 @ 21:51:32
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0