Fruktansvärt trött...

Hej!

Jag kom hem från Robert för en liten stund sedan... Är jätte trött har inte alls sovit mycket i natt.
Jag somnade väl runt 1 men vaknade sedan kl 4 igen av att Roberts lille bror kommer in för han har drömt en mardröm och ska sova med oss (inte allt för glad) men det blev ju inget mer sovande...
Vad vaken till sex då jag och "lillebror" gick upp och åt frukost (Rostat bröd och oboy).
Sen hann jag sova några timmar i alla fall innan mamma ringde och berättade att hon är på sjukhuset.

Jag blev riktigt rädd när hon sa det. Det visade sig att hon va nära på att svimma i bilen på en 90 väg på väg till jobbet. Hon hann köra åt sidan som tur väl var. Så nu ska dom göra massa prover på henne så hon ska få stanna över natten.

Ska åka dit lite senare och lämna lite grejer till henne och se hur hon mår <3

Jag klippte ju mig och färgade håret igår bland annat, bilder kommer snart!

Ska försöka skriva senare om hur allt gått och lägga upp bilder från igår.

Puss så länge.


Kommentarer
Postat av: josse

Oj, hälsa mamma och hoppas att hon mår bättre snart.

2010-02-12 @ 14:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0