Helgen 19e,20e och 21e.



19/2

Helgen börjar med att Knopp och Robert ska lana och jag kommer dit med mat för att jag ska sen över till grannen (Mia och Rasmus) för Mias syster Anna fyller 24.



Då blev Robert glad^^



Gaby och jag var taggade hehe.



Knopp och Robert kom över en sväng senare endå... Han lukta illa!



Mia var på topp när vi körde jag har aldrig hehe. Fick tyvärr ingen bild på Anna förresten!
Kul kväll men drog hem tidigt för att vi skulle hjälpa vänner att flytta imorgon.



20/2

Vaknar upp och det har varit snöstorm, jippi?!



Vi tog oss i väg till Ikea, så här mycket folk har det nog aldrig varit!!!



Flytten får Kärra till Backaplan tog några timmar men lägenheten var jätte fin, checka tapeten liksom:O



Eller denna tapeten i sovrummet.
Det gick bra i alla fall, sen så blev vi hemkörda, Robert fortsatte lana och jag hade myskväll os Mia.



21/2

Idag alltså.

Pizza med Robert, Knopp och Lotta Roberts mamma.

Sug och svälj trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0