Helvetesnatt!


Fy faan alltså! Vilken jävla helvetesnatt jag har haft, för det första Nina och Fredrik kollade ju på film med mig igår. Nina stannade kvar för jag ville inte sova själv. Eftersom det känns som det "spökar" typ och vi hade pratat om massa skit... Innan jag ens somnat fuckar min mobil sig, det är typ som den har låst sig i ett visst läge... Den börjar lyssa och så när man stoppar den i laddaren, och Sony ericsson loggan kommer upp. Och när man ska sätta på den låter den och loggan kommer upp igen men där fasnar den?! Åhhhh så nu är väl den också sönder, så jag får åka och lämna in den idag...




När jag väl förökte sova då klockan var strax över tolv, jag somnade som en sten, i två timmar... Jag har legat vaken tills nu!!! Klockan är liksom 20 i 7. Vad är problemet...


Fy faan säger jag. Min dag är förstörd. Går det att vända?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0