I nödinge hos Mia, Rasmus, Anna och Jocke.


Nu är vi i Nöding som sagt.

Det är så här att vi hade en eller flera andar hemma hos oss i natt, folk får tror vad dom vill men vi vet vad vi såg och vad vi hörde... För det första: Vi har en bokhylla i vardagsrummet med prydnader, porträtt och andra saker i. Jag och Robert satt och kollade på film i mitt rum, plötsligt rycker vi båda till och hör en duns från vardagsrummet. Jag går ut och kollar och ser att bilden på mig och Robert har vält, men också bara den bilden. Men hade man stött till bokhyllan hade den inte vält och lagt sig så som den gjorde. Sen kändes det helt enkelt bara konstigt i huset, inte som vanligt...
När jag hade somnat hade Robert hört massa saker runt i lägenheten och han är inte den som är lättskrämnd av sig. Sen så kände han hur det  hade vibrerade i sängen. Men som tur väl var sov jag då. Men jag vaknade mitt i natten då sov Robert och det lät som om någon gick runt utanför våran dörr. men jag intalade mig att jag bara inbillade mig...

Men vad vet vi?! Bara inbillning eller hade vi någon hos oss i natt?






Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hittade din blogg, ser fram emot att följa den ;)

2010-02-16 @ 00:30:52
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0