Dålig uppdatering.

Här kan vi snacka om dålig uppdatering, förlåt.
Men livet leker och det första i mitt huvud har inte varit bloggen (som det ska vara) Skärpning, skärpning!

Jag kan göra en kort symering av tiden jagi nte bloggat.

* Maskeradfest hos Rasmus och Mia (bilder kommer)
* Fest hos Junken.
* Ullared med Knopp, Rasmus och Mia.
* "Lill-Sambo" i 4 dagar med Robert i Knopps lägenhet.
* Umgåtts med Princess, Fisen och Gay. (filmkväll m.m)
* Fest.


Så det har inte gått någon nörd på mig inte hehe.

Nu sitter jag har, har percis ätit ägg-frukost med mamma, as gott och jätte trevligt, det var sjukt längesedan vi gjorde det ihop. Ska börja fixa mig lite smått och sen röra mig mot Nödinge.
Fest i kväll också så klart!

I´m a partyprincess, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0