Rättegången är över!

 

Hej på Er!

Idag har det varit lååång dag vaknade upp av mig vid 06.34 hade egentligen ställt klockan på kl 8.00 för vi skulle åka kl 9.10, och det gjorde vi.

Då bar det av till Alingsås jag, mamma, Knopp, Robert och Madde (som man inte sätt på ett jävla tag, så det var kul^^)

Vill inte skriva speciellt mycket om själva rättegången för än dommen är ställd (Som den blir om två veckor)

 

Hoppas i alla fall på att det blev/blir första och sista rättegången.

 

Till vänster sida satt jag, Robert och Knopp, plus våran åklagare.

Till Höger satt den åtalade ****** och hans advokat.

I mitten satt Madde som var vittne liksom en annan kille.

Själv fick jag också sitta i mitten när det gällde den "sista" händelsen.

Och bakom allt detta som ni ser fanns det platser för åhörare "publik" där satt mamma m.m

 

Usch säger jag bara glad att det är över!

Nu väntar vi bara på dommen hehe!

 

 

Strax bär det av till knopp för att käka lite mat, ta någon cider och njuta över att det är över!!!

 

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0