Myskväll hemma för mig själv, inte helt fel det heller^^

Godkväll godkväll!

Fy vilken seg dag säger jag...
Dagen började med en promenad till Nödinge där jag mötte upp Simon och Nina för att åka till Kungälv, Medborgarskolan.
Efter det åkte jag hem och träffade Robert på hans lunch.

Själv åt jag detta efter några timmar.
Lax och grönsaker^^





Har varit hemma resten av dagen, blir en lugn fortsatt kväll.

Ska göra mig en kopp te snart hade jag tänkt och titta på "Desperate housewifes"

Ha en trevlig kväll
puss på Er!

Kommentarer
Postat av: Rozie

Det tycker inte jag var en sådär vanvettigt lugn och eländig dag?!? :O Man behöver sådana dagar emellanåt faktiskt S

2010-05-05 @ 07:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0